vineri, 4 noiembrie 2016

Inmultire buxus prin butasi

   Înmulțire buxus prin butasi (metoda trandafirilor )  toamna OCTOMBRIE , cu reușită de 90%, spun 90% pentru ca un butas din zece nu a avut norocul sa înrădăcineze.
 Am procedat astfel ;
 - La partea de jos a butasilor am mai detașat din frunzulițe
 - In groapa am pus putina apa și astfel am creat mocirlirea ...doar cu pământ dar se poate pune și gunoi de grajd foarte bine fermentat în proporție de 1/3, 
- În timpul verii la sfarsitul lunii mai am desfăcut capacul sticlei/bidonului
- După ce au prins rădăcini a urmat plantarea în locul final pe care am făcut-o tot în luna octombrie a următorului an.
    * Revin cu o completare astăzi 2 septembrie 2017 ; la sfârșitul lunii martie am urmat aceeași pași și acum am câteva plantate de buxus pe care le voi planta în toamna aceasta, deci același procedeu funcționează foarte bine si toamna și primavara.
      Succes în lumea plantelor !

4 comentarii:

  1. Sunt foarte interesata sa obtin plante prin aceasta metoda, deoarece omida ucigasa mi a distrus gardul viu plantat de fratele meu acum 50 de ani. Va multumesc mult !

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru reusita si altruismul d.voastra

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbi. Mulțumesc de învățătură

    RăspundețiȘtergere
  4. TITONICS - titanium tv - Tioga Technologies
    TITONICS. TIPS: titanium bolt TITONICS. TIPS: TITONICS. ford ecosport titanium TITONICS. TITONICS. babyliss nano titanium flat iron TITONICS. TITONICS. TITONICS. TITONICS. TITONICS. TITONICS. TITONICS. TITONICS. TITONICS. TITONICS. TITONICS. titanium comb TITONICS. TITONICS. titanium bohr model TITONICS.

    RăspundețiȘtergere